شکست من

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


shekast-man

shiva

shekast-man

http://shekast-man.loxblog.com

شکست من

مردباش

شکست من

حرفـــــــهایمان بمـــــــاند برای بعد دلخوری هـــــــایمـــــــان دلـــــــتنگی هـــــــایمـــــــان و تمـــــــام اشکـــــــهای مـن تنها به من بگو با او چـــــــگونـــــــه میگـــــــذرد کــــــه با مـن نمی گذشت . . . ؟

شکست من

مردباش

اگه مرد بودن به بالا بودن تعداد سکساتِ تو مرد نیستی ...

اگه مرد بودن به کافه نشستن و قلیون کشیدن و عکس داشتن با لیوان مشروب بر میگرده تو مرد نیستی..

اگه مرد بودن به اینه که تو جمع های پسرونه خاطرات سکس هرکی بیشتر بود و هرکی راحت تر تن و بدن

دخترمردم رو نقل و نبات کرد تو مجلس تو مرد نیستی...

اگه مرد بودن به اینکه دوست دخترات خرجت رو بکشن و این برات افتخار باشه شرمنده اخلاقت بازم تو مرد

نیستی...

اگه مرد شدی که بتونی آبرویی رو از ریختن نجات بدی...

اگه مرد شدی که تکیه گاه یه آدم ضعیف تر از خودت باشی...

قدرت مرد بیشتر از جولون دادن خالی تو رختخوابه ...

مرد باش نه نر!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در برچسب:,;ساعت;توسط shiva; | |