شکست من

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


shekast-man

shiva

shekast-man

http://shekast-man.loxblog.com

شکست من

افسوس

شکست من

حرفـــــــهایمان بمـــــــاند برای بعد دلخوری هـــــــایمـــــــان دلـــــــتنگی هـــــــایمـــــــان و تمـــــــام اشکـــــــهای مـن تنها به من بگو با او چـــــــگونـــــــه میگـــــــذرد کــــــه با مـن نمی گذشت . . . ؟

شکست من

افسوس

عشقي كه ميرود را بدرقه كن..

دلتنگي كن

جايش را زود پرنكن.

به او ساعت ها فكركن..به رفتنش به ماندن توبعداز او..

خاطرش را عاشقانه ياد كن.

نه كه او آنقدر باارزش باشد..هر چه هم مفت بود امادل خودت راهرز نكن.

نگذار مهمانسراي مسافرهاي يك روزه شوي وعادت كند كه رفت..خاموش شودو

بهانه نياورد.

اما بياموز كسي كه تورا بااين غمها تنها گذاشت هرگز

 ارزش ماندن دركنارتوراديگر ندارد..بگذار دلت هميشه مغرور عشق بماند و به خواري

نيفتد..
هرگز براي آني كه هيچت شمرد هيچ باقي نگذارجزافسوس خوردن براي عشقي

كه به او داشتي....

AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در برچسب:,;ساعت;توسط shiva; | |