شکست من

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


shekast-man

shiva

shekast-man

http://shekast-man.loxblog.com

شکست من

طوفان

شکست من

حرفـــــــهایمان بمـــــــاند برای بعد دلخوری هـــــــایمـــــــان دلـــــــتنگی هـــــــایمـــــــان و تمـــــــام اشکـــــــهای مـن تنها به من بگو با او چـــــــگونـــــــه میگـــــــذرد کــــــه با مـن نمی گذشت . . . ؟

شکست من

طوفان

به سلامتی تو..

تویی که الان پشت مانیتور قوزکردی..

تویی که دلت واسه یه بیمعرفت تنگه..

تویی که میخوای بهش زنگ بزنی ولی غرورت نمیذاره..

تویی که بغضتو قورت میدی گریه نکنی..

تویی که هرآهنگی گوش میدی یادش میفتی..


اره رفیق به سلامتی توئی که حال وهوات مثل من طوفانیه.



نظرات شما عزیزان:

farzane=farzooone =e6ghet
ساعت21:20---25 فروردين 1393
nagu dagh delam taze 6od

ELINO
ساعت15:28---23 اسفند 1392
سلامتی اونیکه وقتی ناراحته از عشقش سکوت میکنه سکوتشو خیانت معنی میکنن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در برچسب:,;ساعت;توسط shiva; | |