شکست من

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


shekast-man

shiva

shekast-man

http://shekast-man.loxblog.com

شکست من

تنهاترین

شکست من

حرفـــــــهایمان بمـــــــاند برای بعد دلخوری هـــــــایمـــــــان دلـــــــتنگی هـــــــایمـــــــان و تمـــــــام اشکـــــــهای مـن تنها به من بگو با او چـــــــگونـــــــه میگـــــــذرد کــــــه با مـن نمی گذشت . . . ؟

شکست من

تنهاترین

تنها ترین تنها منم تواینسکوت بی نفس

همدم تنهایی من خاطره هام بوده وبس

دلم میخوادکه تاابد کسی سراغ من نیاد وبس

دیگه نمیخوام هیچ کسو هیچ کسی منو بخواد

میخوام که توی تنهایی خاطره هامو بوکنم

میخوام با دردای دلم دنیا روزیر ورو کنم

گریه دیگه بسه برام چشام دیگه نا نداره

چیکارکنم زندگی بی تو معنانداره!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در برچسب:,;ساعت;توسط shiva; | |