شکست من

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


shekast-man

shiva

shekast-man

http://shekast-man.loxblog.com

شکست من

دل

شکست من

حرفـــــــهایمان بمـــــــاند برای بعد دلخوری هـــــــایمـــــــان دلـــــــتنگی هـــــــایمـــــــان و تمـــــــام اشکـــــــهای مـن تنها به من بگو با او چـــــــگونـــــــه میگـــــــذرد کــــــه با مـن نمی گذشت . . . ؟

شکست من

دل

عکس های زیبا و منتخب Www.Pix98.CoM     

 

این هم از یک عمر مستی کردنم

سالها شبنم پرستی کردنم......

ای دلم زهر جدایی را بخور

چوب عمری بی وفایی را بخور...

ای دلم دیدی که ماتت کرد و رفت....

خنده ای بر خاطراتت کرد و رفت...

من که گفتم این بهار افسردنیست..

من که گفتم این پرستو رفتنی ایست....

 

                        آه عجب کاری به دستم داد دل

                        هم شکستو هم شکستم داد دل..!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در برچسب:,;ساعت;توسط shiva; | |